SO Kau vs. LeSi

11.10.2017

Ma 2.10. oli vuorossa perinteinen Seura-Ottelu KAU vs. Leppävaaran Sisu. Järjestämisvuorossa oli Karkkila ja vastuuhenkilönä Marko. Kuten kaksi vuotta sitten seuraottelun yhteydessä kilpailtiin myös parhaan asettajan tittelistä asetuskilpailun merkeissä.

Mutta seura otteluun, kummatkin seurat olivat saaneet hienosti 5 omaa joukkuetta koolle ja tällöin pelejä oli tiedossa yhteensä 25 kpl. Tänä vuonnakin pelattiin ns. pisteytys systeemillä jossa suurinumeroiset voitot olivat arvokkaampia ja myös se että saatiinko peli loppumaan peliajan puitteissa vai jäikö se kesken. Mahdollista oli myös pelata tasan.

Kesän kisoissa näytti että tänä vuonna Leppävaara tulee haastamaan ihan tosissaan isäntä joukkueet jopa vieraskentällä. Liekö syksy muuttanut tilannetta, mutta koti joukkue ei antanut käytännössä mitään mahdollisuuksia ja karkasi heti ensimmäisestä kierroksesta lähtien ylivoimaiseen voittoon pistein 52-18 (voitot 19-1-5).

Asetuskilpailu oli myös jännittävä lisä niin harvoin pelattavalle tapahtumalle. Tämän vuoden mestariksi heitti Timo Autio kolmen kuulan yhteistuloksella 87cm (karsinnassa 54cm), Toiseksi Leila Pirttilahti tuloksella 125cm ja kolmanneksi Alpo Kärkäs 147cm.

Tarkemmat Seura-Ottelun ja asetuskilpailun tulokset ohessa.

Seura-Ottelussa valittiin kummaltakin seuralta kilpailun MVP-pelaaja, jonka valinnasta vastasi Marko ja perusteena oli omien taitojen ylittäminen ja positiivinen pelaaminen päivän aikana.

KAU:n MVP Pekka Paavilainen

LeSi:n MVP Hanna Jokela