SS2017

Raili P, Pentti ja Kunu

finaali
alkulohkot

Touko-Kesäkuun aikana pelattiin joka vuotinen SeuraSingeli2017. Seurastamme osallistui tänä vuonna kilpailuun 12 kilpailijaa ja näistä yksi jättäytyi kesken kilpailun pois, eli 11. urhoollista jatkoi mestaruuden tavoittelua.

Pelaajat jaettiin kahteen lohkoon, joista kolme parasta otettiin jatkoon. Lohkovoittajat suoraan välieriin. A-lohkossa pelasivat: Raili V, Raili P, Tapani, Alpo, Pentti ja Marja-Liisa. B-lohkossa pelasivat: Reijo, Timo, Taito, Kunu ja Ismo.

A-lohkon kolme parasta 1. Pentti, 2. Raili P ja 3. Raili V. B-lohkosta kolme parasta 1. Kunu, 2. Timo ja 3. Taito.

Tämän vuoden mestaruuden vei tiukan väännön jälkeen Pentti, joka kukisti Raili P finaalissa tiukasti 13-12, Raili johti finaalia jo 6-12, mutta kun se viimeinen piste ei vaan tullut! Pronssi pelissä Kunu voitti myös 13-12 Raili V.

Tulokset SS2017

1.       Pentti Heikkonen