Seuraottelu LeSi vs. KAU

18.9.2016

Keskiviikkona 14.9.2016 pelattiin Espoon Luukin ulkoilukeskuksessa seura ottelu Leppävaaran ja Karkkilan välillä. Koitos oli seurojen toinen ja tällä kertaa isäntänä toimi Leppävaaran Sisu.

Kummaltakin joukkueelta oli mukana viisi joukkuetta ja systeemi oli selkeä kaikki vastakkaisen seuran joukkueet kohdattiin kertaalleen, näin ollen pelejä tuli yhteensä 25 kpl ja tasapelin mahdollisuutta ei ollut.

Edellisen vuoden voiton vei Karkkila lukemin 18-7 ja niin se jatkui tänä vuonnakin. Liekö vastustajalla ennakkopaineita kun tasaiset pelit kääntyivät toinen toistensa jälkeen Karkkilalle ja voitto 19-6 oli selvä.

Päivä oli kuitenkin erittäin mahtava ja Leppävaaran Sisun tarjoamat herkut taivaallisia, niin ei voi muutakuin kiittää järjestäjää ja ensi vuonna on taasen meidän vuoro!