Vuoden aloitus Iittalassa...

3.1.2016

Vuosi aloitetiin samaan tapaan kuin edellinenkin. Iittalan Iskuasemalle oli 2.1.2016 kerääntynyt aimo joukko veteraanipelaajia trippelin muodossa. Mukaan otettiin täydet 16 joukkuetta ja seuroja oli edustettuna kaikkiaan 10 eri seuraa, mm. mukana oli uusin seura Lempäälän Jyry.

KAU-Petanquelta mukana oli joukkueet: Raili Varalahti, Raili Pietilä, sekä Taito Pietilä. Lisäksi mukana oli Paula Kiiveri, Erkki Saarinen ja Reijo Suominen, sekä joukkue Paula Degerstedt, Allan Degerstedt ja Timo Hänninen (VUF).

B-sarja oli kaikkien joukkueiden tämän kertainen sijoitus ja parhaiten onnistui Paulan, Allanin ja Timon joukkue, joka pelasi sijoituksen B2.

Voiton vei Valkeakoskelle ja Kalvolaan joukkue Anneli Laitila, Tarmo Sipilä ja Tapio Välimaa.