UTUn Pitsiturnaus 2015

Yleisö seuraa silmätarkkana
Kuljettaja Alpo
C-finaalin pelaajat Marko, Petri, Paula ja Allan

Lauantaina 25.7. pelattiin Rauman Uotilassa perinteikäs Pitsiturnaus 16. kerran. Aurinkoista kesäpäivää viettämään ja turnaukseen pelaamaan oli saapunut ennätyksellisesti 29. joukkuetta.

KAU-Petanquelta mukana oli kaikkiaan kuusi joukkuetta. Joukkueet olivat seuraavat: Rali Varalahti ja Reijo Suominen, Timo Autio ja Timo Lingman, Paula ja Allan Degerstedt, Raili ja Taito Pietilä, Alpo Kärkäs ja Tapani Juselius, sekä Petri ja Marko Taipalvesi.

Swiss-kierroksien jälkeen anoana Karkkilan joukkueena AB-sarjaan meni jatkoon Timo & Timon joukkue ja lopulta pelasivat hienon B-sarjan pronssin tuloksekseen.

Loput joukkueet pelasivat C-sarjan jatkopeleissä, jossa finaalissa kohtasivat Karkkilan Paula ja Allan vastassaan Petri ja Marko. Jäsenten välisen vei tällä kertaa Paula ja Allan.

Pitsiturnauksen voiton vei Tampereelle Pauli ja Pentti Mehtonen voittaen finaalissa Arto ja Viljo Stenbergin.

KAU-Petanque kiittää järjestäjiä...