Huhtiduppeli Iittala

7.4.2014

Lauantaina 5.4. pelattiin Iittalan Iskuarenalla Huhtiduppeli.

KAU-Petanquelta kilpailuun osallistui joukkue Marko Taipalvesi ja Ilpo Vuorinen.

Liekö halliväsymys painaa ja mieli vetää kohti ulkokenttiä, sillä pelimotivaatio ei riitä kuin alkupeleihin. Päivän tähtihetki oli ensimmäinen peli jossa Marko ja Ilpo ottivat kovan päänahan Jari Erosesta ja Arto Stenbergistä lukemin 13-10. Alkulohkojen kaksi voittoa ei tällä kertaa riittänyt ja tie vei B-finaalin.

Tällä kertaa ei B-finaalistakaan mitään tullut ja näin ollen oli paras pakata tavarat ja lähteä kotiin!

Päivän mielenkiintoisin yksityiskohta oli kuitenkin se että kuinka paljon kuulilla on eroja? Koska aikaa oli, niin pääsin seuraamaan ottelua jossa pelaaja heitti uusilla Obutin RCC kuulilla perinteisiä kuulia vastaan. Voin sanoa että näin livenä seurattuna kuulat käyttäytyvät aivan erillailla! Eli jos olette hankkimassa uusia kuulia, suosittelen ehdottomasti harkitsemaan niitä! Toinen mielenkiintoinen merkki mitä ei kylläkään paljoa näe mutta käyttäytyy hienosti on KTK-kuulavalmistajan kuulat!

Iittalan Huhtiduppelin vei nimiinsä Mikko Koskimäki ja Harri Lehtinen MAP/HBY.

Onnittelut myös Eijalle ja Mirjalle hienosta sijoituksesta 3. kovassa ryhmässä!