Riemukaari Singeli 2013

29.6.2013

Tänään kesäkuun 29. päivä pelattiin Kärkölän Järvelässä RiemukaariSingeli 2013. Pelipäivän ideoiana ja puuhamiehenä toimi Jari "Erppa" Eronen. Liikkeelle olikin saatu kaikkiaan 12 pelaajaa 4. eri seurasta (KAU, RIE, KVP ja LIN). KAU-Petanqueta edustivat Jukka-Pekka Ropponen ja Marko Taipalvesi.

Pelimuotona oli 4 kierrosta Swiss + 8 pelaajan Cup. Aamun pienestä satelusta piittaamatta KAU:n pelaajat selvittivät itsensä jatkoon Cup kierrokselle. Markon sijoitus oli Swiss:in jälkeen 3. (voittoja 3) ja J-P 8. (voittoja 2).

Lopulliset tulokset Cup pelien jälkeen:

1. Harri Lehtinen (KVP)

2. Mikko Lahti (RIE)

3. Jari Eronen (RIE)

4. Marko Taipalvesi (KAU)

... 8. Jukka-Pekka Ropponen (KAU)

Pelipäivä oli mielyttävä uusi kokemus Suomalaisessa petanquessa. "Oli kiva tavata uusia kasvoja ja pelata heitä vastaan heidän omalla kotikentällä." Markon mielestä kisa oli hyvä kenraaliharjoitus tulevia kahden viikon kuluttua pelattavia SM-kilpailuja varten. "Singeliä pelataan kumminkin hyvin harvoin. Suosittelen tulevaisuudessa kaikille kyseistä kilpailua ja kerrankin pelikentät olivat tarpeeksi vaativia", kommentoi kilpailuja Marko! Suuret kiitokset kilpailun isännälle Erpalle, sekä kaikille Riemukaaren seuran talkooväelle. Kiitos!

-Marko-