2013 SM-SARJAT

9.6.2013

TÄLLE UUTISLEHTISELLE TIEDOTAN SM-SARJOJEN TIEDOTTEET

Toinen Sarja-kierroksen pelipäivä lähenee! Kierros pelataan 15.6. lauantaina Järvenpäässä Kartanonkoulun kentällä osoitteessa Kaskitie 10-12. Ohessa PSC Järvenpään kilpailukutsu kuvana! Lisätietoja antaa Veli-Matti Myllymäki 040-7161131.

KAU-Petanque seuran pelaajat: Alpon kiireiden vuoksi emme pysty järjestämään yhteiskuljetusta kilpailuihin, eli ensi viikon aikana on meidän sovittava kenen autoilla mennään! Kyytimaksut pelaajat sopivat keskenään autoilevien kanssa.

Epävirallisia tietoja tuloksista:

Naiset voittivat viidestä ottelusta yhden ja veteraanit kuudesta ottelusta neljä. Varsinkin pappojen suoritus ensikertalaisina todella hieno! Nyt vain latautumaan Järvenpään kierrosta varten. Liitetiedostoihin päivitän KAU:n tulokset kun ne saan. Tällähetkellä on ainoastaan naisten tulokset tiedossa, kiitos Jyrkin ja Alpon!

7.5. alla Helsinki Boule yhdistyksen (HBY) tervetuloa toivotus, kirjoittaja Mikael Gripenberg:

"Tervetuloa ensimmäiselle sarjakierrokselle Helsinkiin.
Sarjojen ensimmäinen kierros pelataan lauantaina 11.5.2013 Helsingin Töölössä.
Pelipaikkana toimii vanha tuttu Taivallahden kenttä. Navigaattorin pitäisi löytää perille osoitteella Pohjoinen Hesperiankatu 19.
Paikalla totutusti tuttu ja edullinen puffetti.
Pelit alkaa klo10:00. Kannattaa varata muutama hetki parkkipaikan etsimiseen. Tämä olkoon se pieni paha, mikä tulee keskustan lähellä pelatessa vastaan...
Forecan mukaan päivällä +15, eli aurinkoinen päivä tulossa.

Tervetuloa! "

KAU-PETANQUE TIEDOTTAA KOSKIEN 11.5.2013 pelattavaa sarjakierrosta:

Sarjakierrokselle osallistuu naisista Raili V, Raili P, Paula D ja Tiia. Veteraaneista Asko, Allan, Taito ja Alpo. Valmentajista paikalla on Jyrki, joka huolehtii naisten peluutuksesta.

Karkkilasta lähteville on Alpo varanut (7) yhteiskuljetuksen joka lähtee viimeistään klo 7.30 Karkkilan torilta tai muusta sovitusta lähtöpaikasta. Kuljetuksen hinta on 15€/pelaaja, jonka Alpo kerää matkan yhteydessä, eli varatkaa Alpolle käteisellä tuo 15€. Tiia ja Jyrki tullee suoraan kentälle, allekirjoittaneella ei ainakaan ole muuta tietoa?

-Marko-

KAU-Petanque osallistuu SM-Sarja tapahtumiin 11.5., 15.6. ja 10.8.2013 pelattaviin SM-tapahtumiin kahden joukkueen voimin.

Naisten SM-Sarjaan lähtee pelaamaan 1 joukkue:

Raili Varalahti (Kapt.), Raili Pietilä, Paula Kiiveri, Paula Degerstedt ja Tiia Salo. Valmennuksesta ja pelistrategiasta vastaa Jyrki Salo.

Jyrkin yhteystiedot  jyrki.salo@pp9.inet.fi ja tel. 040-5301080

+55v. 1. Divisioonaan lähtee pelaamaan 1 joukkue:

Asko Räsänen(Kapt.), Erkki Saarinen(varaKapt.), Alpo Kärkäs, Taito Pietilä ja Allan Degerstedt. Valmennuksesta ja pelistrategiasta vastaavat Asko ja Erkki yhdessä.

Askon yhteystiedot asko.rasanen@gmail.com ja tel. 045-2354755

Erkin yhteystiedot erkkisaarinen@hotmail.com ja tel. 050-4018494

Tarkemmat tiedot kilpailupaikoista omasta tapahtuma kalenteristamme!

Alueellinen 2. Divari pelataan touko kesäkuun aikana. Viimeinen ilmoittautuminen on 14.5. ja Marko kerää joukkueet huhtikuun aikana.

Liitteet