Ka-Ri sarja 2013 2/3 pelattu!

16.2.2013

Toinen alkusarjan pelipäivä pelattiin 16.2.2013. Joka joukkueella on nyt takana 10-11 ottelua ja jäljellä 5-6 ottelua. Nyt siis alkaakin todellinen vääntö finaalipaikoista joihin siis menee A-finaaliin sijat 1.-4. ja B-finaaliin 5.-8.

A-finaali paikassa ovat kiinni parhaiten tällä hetkellä ja jopa käytännössä on varmistanut sen Harrin ja Markon joukkue voittoja 9 tappiota 2. Seuraavana tulee Askon ja Tapanin joukkue 7 voittoa ja 4 tappiota. Kahdesta viimeisestä A-finaalipaikasta taistelevat sitten tasapäin kolmen voiton sisällä kaikki loput seitsemän joukkuetta, eli siis kaikki on viimeisen kierroksen varassa.

Muistutus järjestys muotoutuu tasavoitoissa ensin keskinäisten pelien suhteen. Jos siinä voitot on tasan niin lasketaan keskinäisten pelien +- ja jos nekin on tasan, niin tällöin keskinäisten pelien tehdyt pisteet. Jos nekin on tasan niin tällöin lasketaan koko sarjan +-... ja jos vieläkin on jostain kumman syystä tasan lasketaan tällöin koko sarjan tehdyt, sen jälkeen aletaan arpomaan tai keksitään jotakin muuta!

Ja toinen MUISTUTUS vielä: Seuraava pelipäivä on siis SUNNUNTAINA 3.3.2013 klo 10.00!

-Marko-