Ka-Ri sarja 2013 alkoi

2.2.2013

Tänään 2.2.2013 alkoi jo perinteiseksi käynnyt Karkkila Riihimäki sarja. Joukkueita oli ilmoittautunut 9, 3 Riihimäeltä ja 6 Karkkilasta. Alkusarjan kierroksia pelataan kolmena eri pelipäivänä kaksin kertaisena sarjana, eli kaikille tulee kaikkiaan 16 peliä alkusarjan osalta. Alkusarjan 4 parasta A-finaaliin ja sijat 5.-8. B-finaaliin. Yhden osaksi jää tippua finaali kierrokselta pois!

KAU-Petanquen joukkueet olivat tänään ensimmäisenä pelipäivä oivassa vedossa ja asettuivat heti sarjataulukossa kolmen parhaimman joukkueen paikalle. Ykkösenä pelaavat ensimmäisen päivän jälkeen viime vuoden mestarit Harri Lindfors ja Marko Taipalvesi puhtaalla pelillä 5 voittoa ja 0 tappiota. Toisena on Alpo Kärkäs ja Teuvo Niemi 4 voittoa ja 1 tappio, sekä Asko Räsänen ja Tapani Juselius 4 voittoa ja 2 tappiota. Parhaimmasta Riihimäen joukkueiden tuloksesta vastasi Pekka Kaihevaaran ja Raimo Monton joukkue 3 voittoa ja 2 tappiota, sekä Jarmo Rädyn ja Gunnar Wallinin joukkue 3 voittoa ja 3 tappiota. Kaikkihan on vielä täysin auki, nyt on vasta 1/3 pelattu ja seuraavan kierroksen pariin päästään tasan kahden viikon kuluttua 16.2.2013 jolloin pelataan seuraavat 7.-12. kierrokset. Peliohjelma löytyy meidän kotisivujen pääsivulta. Ohessa kuvina sarjataulukko + pelitulokset kierroksittain! Korjatkaa jos löydätte virheitä!!!

-Marko-