KAU-Petanque vahvistuu kaudeksi 2013 #3

22.11.2012

Markus Barck KAU-Petanquen uusi pelaaja kaudeksi 2013!

KAU-Petanqueta sapuu vahvistamaan kaudeksi 2013 Kotkalainen Markus Barck. Markus on edustanut Kotkan Petanqueta josta hän siirtyy Karkkilan Urheilijoiden alaisuuteen. Vuosi ollaan tehty yhteistyötä ja vaihdettu pelikuulumisia Markuksen kanssa Marko kommentoi. Markuksen lisäksi on keskusteltu Kotkalaisen Kai Aallon siirrosta seuraamme, mutta se ei ainakaan vielä ole tuottanut hedelmää.

Viilipyttymäinen asenne ja kaiken vastaanottava postimies Markus Barck on loistava lisäapu seurallemme tason nostoon ja nuoren iän tuomaa jatkoa tulevaisuuteen. Markus on pelanut Petanqueta vuodesta 1989 eli komeat 23 vuotta, johon on allekirjoittaneellakin vielä matkaa tovi. Parhaaksi saavutuksiksi Markus kertoo Kansainvälinen trippeli turnaus Tallinnassa noin viiden vuoden takaa saavutettu 2. sija ja kesto menestyminen SM-kisoissa sijotuksien vaihdellessa 10.-20. sijan välillä pelimuodosta riippumatta.

Toivotetaankin Markus tervetulleksi seuraamme ja menestystä kaudeksi 2013...

-Marko-