Ka-Ri sarjan 2012 FINAALI on pelattu!

24.3.2012

Alkusarjan pelit tuloste 2012
Loppusarja A-Finaalin tulokset
Loppusarjan B-Finaalin tulokset
B-sarjan mitalistit: vasemmalta Teuvo Niemi, Alpo Kärkäs, Kari Korkeamäki, Sirpa Korkeamäki ja Tapani Juselius.
A-Sarjan mitalistit: Voittajat Harri Lindfors ja Marko Taipalvesi, Hopeaa Kalevi Lappalainen ja Reijo Suominen, Pronssia Jyrki Salo ja Gunnar Wallin.

Lauantaina 24.3. saatiin pelattua perinteikäs Karkkila -Riihimäki sarja päätökseen. Finaali kierrokselle oli tiensä raivannut 8 joukkuetta alkusarjasta. A-Finaalissa pelasi alkusarjan neljä parasta joukkuetta ja B-Finaalissa neljä seuraavaa. A-Finaalin johto paikalta Finaali kierrokselle lähti Marko Taipalvesi ja Harri Lindforsin (KAU) joukkue. Toiselta paikalta Finaaliin lähti Reijo Suomisen ja Kalevi Lappalaisen (KAU) joukkue. Kolmannelta paikalta Jyrki Salon ja Gunnar Wallinin (MAP) joukkue ja neljäntenä Finaalissa oli Pekka Kaihevaaran ja Raimo Monton (MAP) joukkue. 1. Kierroksella Marko ja Harri kohtasivat Pekan ja Raimon ja voittivat sen selkeästi 13-2. Toisessa 1. kierroksen ottelussa kohtasi Reijo ja Kalevi vastaan Jyrki ja Gunnar, josta tiukan puristuksen jälkeen Reijo ja Kalevi väänsivät voiton 13-9. 2. kierroksella Marko ja Harri voittivat Jyrkin ja Gunnarin 13-4 ja Reijo ja Kalevi voitti Pekan ja Raimon 13-7. Näin ollen mestaruus tultiin ratkaisemaan viimeisessä ottelukierroksessa. Marko ja Harri siis kohtasivat sarjan viimeisessä ottelussa Reijon ja Kalevin ja panoksenahan oli siis Ka-Ri 2012 sarjan mestaruus. Ottelu alkoi hyvin Markolta ja Harrilta ja nopeasti olivatkin jo siirtyneet 5-0 johtoon. Tämän jälkeen Kalevin ammunnat ja Reijon asetukset olivat piirun verran parempia ja sen johdosta nousivat jo tasoihin 5-5 ja siitä edelleen 8-5 johtoon. Marko ja Harri ei kumminkaan antanut periksi vaan saivat nostettua pelin uudelle tasolle varmojen suorituksien johdosta tasoittaen pelin 8-8 ja lopulta rutistivat selkeän 13-8 voiton. Markon ja Harrin ylivoimaa korostaa koko turnauksen suoritus taso 11 peliä ja 11. voittoa tehotilaston näyttäen n. +90. Hopeaa vei siis Reijo ja Kalevi. Pronssille pelasi Jyrki ja Gunnar ja Neljänneksi jätettiin tällä kertaa Pekka ja Raimo. B-Finaalin voiton ja täten kokonaissijoituksen 5. pelasi Kari ja Sirpa Korkeamäki. 6. oli Teuvo Niemi ja Alpo Kärkäs. 7. oli Asko Räsänen ja Tapani Juselius. 8. oli Taito Pietilä ja Pentti Heikkonen. Kari ja Sirpa edustivat MAP, muut olivat KAU:n jäseniä!

Kiitos kaikille osallistujille ja toivottavasti nähdään ensi vuonna uudelleen!